טיפים לכניסה להריון בע”ה

אני תוהה אם זה לא יומרני יותר מדי לכתוב על “איך להיכנס להריון?”
כי האמת היא שכניסה להריון היא מעשה ניסי ואלוקי וכמו שכבר אמרו מפתח החיים והילודה בידיו של ה’ יתברך בלבד
אבל בכל זאת אני רוצה לתת כמה דגשים וטיפים שיכולים להגביר את הסיכויים לכניסה להריון.

אז אולי נתחיל רגע אחד לפני כן
מהם סיכויי כניסה להריון?
70% מהזוגות ייכנסו להריון בתוך חצי שנה
80%-90% ייכנסו להריון בתוך השנה הראשון
ו-95% ייכנסו להריון בתוך שנתיים
כמובן שהמספרים נעים לכאן או לכאן תלוי במחקרים 
אבל חשוב לדעת שמדובר בזוגות בגיל הפוריות שלא נתגלה אצלם אתגר כלשהו

אגב, הסיכוי של הפריית ביצית על ידי זרע נע בכל פעם בין 10%-30% אז זה עוד יותר מחזק את העובדה שמדובר במעשה פלאי אלוקי.
וצריך תפילות ולדעת שכל נשמה מגיעה בזמן המדויק והמיוחד לה.

ולצד זאת יש כל מיני דברים שאתם יכולים לעשות על מנת להגביר את הסיכויים לכניסה להריון
1. לקיים יחסים בימים הפוריים – הימים הפוריים אלו ימים שבהם עולים הסיכויים לכניסה להריון כי הם סמוכים לביוץ. יש אפשרות לזהות מהם הימים הפוריים על ידי מקלוני ביוץ או בדרך יותר אמינה וזה למידה של הגוף באמצעות שיטת המודעות לפוריות (מי שרוצה יש לי הדרכה מסודרת על העקרונות וב”ה גם נשים שאמרו שנכנסו להריון בעקבותיה)
2. להקפיד על תזונה בריאה, פעילות ספורטיבית ושינה – אורח חיים בריא הוא דבר שבלי קשר חשוב מאוד אבל על אחת כמה וכמה כשמדובר בנושא של כניסה להריון. צריכת אלכוהול, עישון או אכילת ג’אנק בהחלט יכולים להשפיע על כניסה להריון. יש כאלו שאומרים שכדאי לקחת גם תוספים למיניהם (ואני יודעת שיש כל מיני פורמולות שמבטיחות הריון) לא מצאתי לזה יותר מדי סימוכין לכן באמת חושבת שכל אחת לגופה והעיקר העיקר להיות באיזון מבחינה בריאותית והורמונלית. כמובן שכדאי ממש לקחת בכל תקופת הפוריות חומצה פולית כדי למנוע מומים בעובר.
3. להפחית לחצים נפשיים – לחץ בהחלט יכול להשפיע על כניסה להריון, אם כי לא באופן ודאי. המדובר לא בלחץ רגיל שלצערנו הרב קיים אצל כולם אלא בלחץ יוצא מגדר הרגיל – רמות גבוהות של סטרס מזיקות בלי קשר לבריאות שלנו. אז שווה להירגע.
3. תנוחות מסוימות או להרים רגליים אחרי קיום יחסים – גם כאן לא מצאתי יותר מדי סימוכין. יש כאלו שאומרים שכדאי לקיים יחסים בתנוחה המקובלת (כדרכה – האיש למעלה, האישה למטה) וממליצים לאישה להרים את הרגליים כלפי הבטן במשך 20 דקות אחרי קיום יחסים כדי לאפשר זרימת זרע לכיוון הביצית. 
4. חומרי סיכה ושטיפת אותו המקום אחרי יחסים – יש שאומרים שחומרי סיכה מסוימים עלולים לפגוע באיכות הזרע. גם כאן אין מידע מדויק בנושא, אני מאמינה שאם רוצים להיכנס להריון אפשר פשוט בזמן הזה לא לקיים יחסים עם סיכוך. מה שכן – לא לשטוף פנימית את אותו המקום אחרי קיום יחסים אלא רק חיצונית כדי לא להגיע למצב שבו הזרע נשטף החוצה.
5. קיום יחסים לסירוגין – יש כאלו שממליצים לא לקיים יחסים מדי יום אלא יום כן יום לא על מנת לשפר את איכות הזרע
6. בריאות הגבר – ואם כבר מדברים על איכות הזרע אז כמובן שיש כאן 50-50 שמתחלקים בין שניכם וחשוב שגם הגבר ישמור על פוריותו. בין אם זה להרחיק כל קרינה מאזור החלציים ובין אם תרופות עתיקות כמו אכילת שום שמגבירה את איכות הזרע. כמובן שהשמנה ועישון או אלכוהול פוגעים גם בזרע הגברי.
7. שיטות שונות – יש כל מיני שיטות שונות ומגוונות שיכולות לעזור. אחת מהן היא שיטת אביבה שעובדת על תנועות אגן והזרמת דם לאזור מה שמגביר את הסיכויים לכניסה להריון וכמובן את האיזון ההורמונלי. אפשר כמובן להוסיף גם ריקודי בטן באופן ספונטני בבית, הנקודה היא שבגלל שאנחנו פחות פעילות מהעבר אז פחות דם זורם לאזור. כמובן שאם יש היבטים נפשיים אפשר לפנות לטיפול גופנפש. 
8. תפילות וסבלנות – התחלנו עם ה’ יתברך, השותף השלישי וגם נסיים איתו. הרבה תפילות (ומי שרוצה יש גם כל מיני סגולות) ובעיקר אמונה שכל הטוב עוד לפניכם, בע”ה תזכו להיות הורים בקרוב.

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר